kärlek till er.

bloggningen har varit kaos.
jag kan ju berätta vad jag har gjort i veckan iallafall.

måndag - kommer inte ihåg
tisdag - kommer inte ihåg
onsdag - slutade tidigt, fixade mej med denise hemma hos mig, hade föräldramiddag på skolan.
torsdag - hade ont överallt , var trött och mådde piss.
fredag - stannade hemma från skolan, drog till doktorn, blev sviken.


Har inte orkat blogga, hade nästan glömt att jag hade en blogg ärligt talat.
Jaja, just nu sitter jag och chillar inne på mitt rum. Funderar och lyssnar på mysig musik, det är även en riktigt härlig solnedgång utanför mitt fönster.
Kan ju även berätta att jag har halsfluss, eller ja. Antagligen, läkaren sa  att det även kunde vara körtelfeber..
De visste inte men fick medicen mot halsfluss.
Har faktiskt varit duktig och plockat undan på mitt rum, visst det ser inte så välstädat ut just nu men bättre än innan.
Brb, ska hämta kaffe *mohaha*..
Så, haha.. Ni som läser min blogg tycker nog jag dricker kaffe hela tiden..
kul att statistiken inte ha sjunkigt så mycket fast jag inte ha bloggat! Kärlek till er.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback