here we are again, circles never end

Det har varit så fint väder de senaste dagarna, love.
Har fått lite färg, liiiiiiiite..

Jag har panik, jag har inte bestämmt vad jag ska ha på mig på avslutningen den 10 juni.. Har inte köpt en klänning.. Måste fixa det! Är så jäkla stressad över det..


Skola idag var chill. 90 minuter svenska, rast, idrott, lunch, so, ämnesförstärkning och sång.
Jag var dock inte med på idrotten o jag hade bara ämnesförstärking i en halv timme för sen skulle alla som ska sjunga på avslutningen till musiksalen och öva. CHILL.

Jag åt grillat innan, det var gott. nomnomnom. + jag bakade bröd, haha. random.. fast det var också rätt gott..

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback