jag leker gangsta

Bloggningen har sugit, jag vet bro. Jag var hos frisören i måndags, jag är blond nu. Eller ja typ, lite bruna slingor också. Det är inte sommar, det ska vara varmare tycker jag. Det är 20 grader i min pool om ni ville veta, tycker det kan bli varmare där också. Fan vad negativ jag är, det är blogg.se's fel. De har gjort allt så äckligt fult nu. Kommer ta ett tag att vänja mig. SKIT,MÖG,FISK. Exakt så. Ja. Jag har inget liv, mamma ska köpa jordgubbar. Det är gott. Jag tror jag ska bada, men då kommer jag frysa sen. Fryser redan om fötterna. Kanske får stå på händerna nr jag bada?. Så jag inte fryser mer om fötterna?. Geni. Ja. Alltid. Alltid stavas alltid med två l, aldrig stavas aldrig med två l. Coolt va?. Det var nära jag skre collt där. Mobbat. Jag år sugen på något gott. Typ. Jag vet inte. Jag vill ha pengar. Pengar, massor av pengar. Jag gillar pengar. Nu ska jag låtsas vara gangter och gå och känna i poolen om det är för kallt för att bada.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback