igår var igår, idag är idag, imorgon är imorgon.

bajs sugig bloggning.
Igår var en härlig dag, åt god mat med en härlig vän, åkte inline och badade. Kunde det bli bättre?
Idag så gick jag upp vid åtta tiden, fixade mig och käkade sen åkte jag och mamma upp till stan för att fixa lite ärenden bland annat att aktivera mitt kort som jag har skjutit fram ett tag nu.. Skönt att ha det gjort nu iallafall! Vi kom hem vid 2-tiden käkade sen cyklade vi till vårdcentralen för mamma skulle handla något på apoteket och jag skulle ta andra livmoderhalscancersprutan (jäkla lånt ord det blev, höhö). Snart ska jag och mamma fika på daimtårta, nomnomnom. Sen ska jag hoppa in i duschen!

Imorgon blir det stan med finfina Clara, finns några saker jag måste köpa när jag är där. Fast kommer säkert lägga pengar på något jag inte behöver.. Jaja, trevligt blir det iallafall!

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback