dear armbåge

Detta inlägget vill jag tillängna till min vänstra armbåge, eller nja.
Idag har det var fint väder, eller ja typ. För mycket moln på hilmlen! Men dock har det varit jävligt bra väder om man jämför med de andra dagarena på sistonde. Idag har jag solat men tröttnade ganska fort för det kom massa elaka moln och förstörde allting.. Kan ju faktiskt berätta att idag är första dagen jag gick upp tidigt på sommar lovet, gick kan jag nog inte säga.. min mamma kom in och väckte mig </3.Jaja, ganska skönt att komma upp i vettig tid.
Jag har bajs ont i min vänstra armbåge, känns som någon har stuckit en kniv i min armbåge eller något. MEN EN LÖSNING FANN JAG SÅ SMART SOM JAG ÄR! BANDAGE! HJÄLPTE DET? FUCK NO. -.-
Nu ska jag äta :(

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback