förlåt för extremt dålig bloggning..

Har inte haft lust att blogga, + att appen dampade igår. Men shit the same.
Igår, började dagen dåligt eftersom jag försov mig och missade de tåget jag skulle ta men tog dock tåget som kom en timme senare. Sen så åkte jag upp till hässleholm och shoppade med linnea. Blev en klocka på Ur&penn ,& volym-grejs och öronhäng på H&M. Sen så var det extremt tråkigt i hässleholm, så vi köpte tågbiljetter till kristianstad.
Där gick vi & flumade ♥.
köpte en tröja på bikbok , haha. jag och nea trodde affären hade försvunnit..
Jag o nea var extra snälla mot cubus personalen, HAHAHA! vi provade 20 par byxor.. fast vi var snälla för vi vek dom. fast vi la inte ut dem.. köpte ett par byxor iaf (a).

Sen blev vi skit hungriga när vi skulle åka hem så vi delade på en sallad. Alltså inte en som sallad, utan en sallad med olika saker i. oh fuck, det låter ju bara värre & värre. fml.

Men detta fick jag med mig hem iaf :)

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback