tack & hej , ♥

Jag fylller år idag, yey!
Dagen har varit ganskaa dålig för jag är super hes och låter som en 90 årig kärring som har rökt 2 paket cigg om dagen i hela sitt liv.
SERIÖST.
Inte okej, när jag kom hem från skolan packade jag lite, la ner skor o smink osv. Ska bara lägga ner min tandborste, mobilladdaren och ansiktskrämer.
Min mosters man kommer och hämtar mig och mamma vid klockan 3:00 sen bär det av till malmö flygplats. Sen så köpa lite tidningar och tuggummi och checka in biljettterna eller vad det var. Sen går flyget klockan 7:00. Ska bli riktigt skönt att komma till värmen! Hoppas jag blir friskare då! Har till och med käkat rå vitlök bara för att döda bakterierna eller nått sånt var det så dör lite smått för mig själv för  det stinker och smackar riktigt jävla äckligt.
Badade också i riktigt varmt vatten för att få bort förkylningen lite med icke, så tog precis alvedon, 2 vitaminer tabletter av olika slag och en tablett mot slem i halsen och hosta.

Men ska dricka massa vatten nu. Blir nog inte mycket bloggning när jag är iväg vet inte ens om mitt internet kommer funka där nere. Iaf tack & hej , ♥

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback