so much fun.

Clara sov här inatt, super skoj!
Skräckfilmer, skrik, massvis med godis, mycket skratt och ett roligt bus! HAHA!
Fast vi handlade alldelles för mycket godis.. Vi köpte godis på hemmakväll,  fyllde en hel påse så den inte gick och 'stänga'.. Och vi hade inte ens ätit hälften av det, och vi gick o la os vi halv 6..
Men som sagt, väldigt kul hade vi!

-

Fick panik för jag o mamma skulle ta spruta idag klockan 3, så jag var tvungen och skynda mig. Men sen skriker mamma att det va imorgon klockan 1, hon hade kolllat fel.. Smart!
Så blev städning istället, hittade mycket godis på golvet haha..
Ska bara dammsuga sen är jag klar sen ska jag duscha, vi hörs!

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback