I'm going to die.

Skolan var helt okej idag, slutade syslöjden tidigare idag för att min klass skulle åka skridskor. Dock inte jag och 13 andra. Haha, men än halva ''min'' klass var kvar på skolan när de andra åkte skridskor, vi fick ungefär göra vad vi ville. Jag och några andra satt och spellade skippo! Hur kul som helst! Vickan har ju också sina skills, haha.
Sen var vår NO lärare sjuk så på NO var det också helt okej!
Musiken var nog min favorit, älskar och spela piano och gitarr. LOVE IT! LOVE LOVE LOVE LOVE. Kanske lite överdrivet men nu borde ni fatta hur mycket jag gillar det..

Ska gå o käka nu, sen blir det att åka till stallet!, kommer dö av kylan..

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback