FML.

Tjenixen, tog spruta idag som jag skriv inatt, har blivit av med min sprutfobi. haha..
Efter vi hade tagit sprutor så ringde jag till mitt fotojobb och snackade med dem, de ville att jag skulle börja på onsdag men då är jag i egypten. Rätt synd hade tjänat in 3000 i månaden & hade jobbat 2 dagar i veckan 17:00 - 20:00. Sen skulle jag fotat till kalendrar, och hus osv. Får snacka med de sen igen när jag kommer tillbaks, fick ju världens chans.. HELVETE.
Sen när vi hade varit där så stack vi till min moster o kusiner som kom till sitt hus här i sverige igår. Fett skoj, fick dock inga bilder på min ny kusin eftersom han sover 24/7, och ville inte väcka honom.

kommentarer
Postat av: clara

var har du fått jobb ? :o <3

2012-02-24 @ 00:26:14
URL: http://livetenligtcara.blogspot.com

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback