om du kommer för nära då flyger jag.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Spelat piano - kollat tv - luggit i sängen - lyssnat på musik - pratat i telefon - gråtigt - spelat piano - kollat tv ,Ja ni fattar. Det har liksom varit en riktig depp dag för mig, har bara velat somna och inte vaknat på ett tag. Dock har det börjat kännas lite bättre nu men om jag känner mig själv rätt så kommer jag komma till ruta ett igen och göra om allt senare ikväll. Har märkt att jag har riktigt svårt för att öppna mig för folk nu, har blivit som en fluga, om någon kommer för nära så flyger jag iväg?. Ska spela lite piano nu och hoppas att allt fucking skit löser sig.
 

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback