hej & hejdå

Min mamma hämtade min ena norska kusin idag, de komner för nån vecka sen men de ska snart till norge igen och vi hade lovat frøya att hon skulle få sova här. Hon kom  dock ganska sent, typ vid 6-7 . Vi kollade på tv och åt massa tjockis mat, ostbågar. Sen så gick vi ut på trädgården lite, börjar bli ganska kallt på kvällarna faktiskt och mörkt! Men sen vid halv 9 så var min lilla plutt trött så då fick hon gå och lägga sig. Själv så har jag varit helt seg hela dagen, usch ja. Får verkligen inget gjort, orkar inte.
Förresten, igår så kom min moster hit. Vi åt grillat och potatis och sallad, sen efter vi hade ätit så säger hon att jag har blivit mager?! Tycker verkligen inte man bara slänger ut något sånt. Jag vet att jag inte äter bra, eller mycket. Men jag har varken mått bra eller haft lust att äta på sistonde och att kalla mig mager gör ju verkligen inte saken bättre. Och jag är verkligen inte mager. Nu är jag arg, hejdå.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback