dagen:

igår innan jag gick och la mig för att sova satte jag klockan på nio, fast jag vaknade tolv.. Jag har en förmåga att stänga av klockan och säga saker när jag sover.. Riktigt idiotisk förmåga tycker jag..
Idag blev en kanske bra dag. Jag tycker det är långtråkigt att sola för jag har så svårt att bli brun, men jag satt och solade i ungefär två timmar, men underhöll mig själv med att fixa naglarna under tiden. Sen sorterade jag min garderob, blev av med många väskor och kläder som jag inte använder. Skönt! Städade också lite på rummet. Och åt god grillad mat, älskar grillat! Nomnomnom, sen till sist duschade jag, kollade på film och nu ska jag försöka sova, puss.


kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback