BAD ASS

Idag har jag hunnit göra massor och dagen är ännu inte slut.
Gick upp vid sju, fixade mig och sen åkte jag och mamma till tandläkaren i kristianstad. Efter det så körde vi till PMR vid hässleholm och pratade med dem för de skrev ut mitt nummer på internet (hitta.se, eniro osv), och vi bad om hemligt nummer. Sedan blev det banken inne i Hässleholm, sen körde vi hem och åt frukost.
Satt även och kollade lite på tv, fast sen gick jag ut med min sötis hund. Har även solat en stund.
Åt precis en bit gurka med lite fetaost och drack kaffe + kollade på "Bad Ass". Mätt som ett svin. Ska antagligen grilla senare, tror inte jag kommer orka..

Förresten så var "Bad Ass" en ganska bra film. Här är ett smakprov.
 

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback