31 augusti

Sov kappt något inatt, när jag väl somnar vaknar jag upp med kramp eller av att jag behöver snyta mig. Så har det varit de sista nätterna. Var hos doktorn idag, för att jag har ont i ungorna och under revbena. Fick medicin, han antog att jag var på väg att få magkatarr. Dock så tror jag inte att det är magkatarr, fick iallafall medicin. Får se om den hjälper. Får även ''lock för öronen'' hela tiden, har aldrig fått det tidigare när jag har varit förkyld. Min kropp börjar bli läskig nu. Känner mig fortfarande helt depp och ''tom'', ska göra en spotify-lista med  låtar som får mig glad nu.
Bilden är från egypten. Kommer ihåg det så väl, en som jobbade på båten ville fota mig med min kamera så jag lät honom. Dock tyckte jag inte alls om att ge min kamera till någon jag aldrig hade träffat innan, dock var alla som jobbade på båten hur trevliga som helst (+ de lät mig styra båten lite..). Ta bilden med en nypa salt för ingen är perfekt.

kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Super fin blogg :)
Allt bra med dig?
Ha det bra:)

Svar: haha tack så mycket!nja sådär jag lever! självdå?
vickiolofsson.blogg.se

2012-08-31 @ 22:39:45
URL: http://eemelielandinn.blogg.se

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback