- hässleholm -

- onsdag -
I onsdags så hämtade jag och mamma denise, sen när vi kom hem till mig så fixade vi oss sen vid halv sex så tog vi tåget till hässleholm. Vi muppade runder på festivalen, blev stalkade och träffade folk, vi kom hem vid kvart i tolv och då käkade vi, sen sov vi som stockar eller något.
- torsdags - vi vaknade vid typ elva eller något käkade sen fick vi ett ryck så vi fixade oss på typ tjugo minuter och sen cyklade vi till stationen och åkte till hässleholm där vi var sega som sär, hade extremt fucking ont i höften och det har jag fortfarande. Men vi träffade fabbe och några andra, skoj.
Nu ska jag dricka upp min juice sen dö, godnatt.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback