disco.

Blev ingen bloggnign igår som ni nog märkte.. Hade fullt upp!
Efter skolan satt jag och denise i musiksalen och spelade igenom vår låt några gånger och ändrade den lite.
Sen stack vi hem till mig, denise fixade käk och jag duschade. Sen packade vi ner maten och kläder osv.
Sen drog vi till skolan igen, käkade och fixade oss med de andra. Efter det blev det att flytat undan alla bord i matsalen + alla stolar. Sen satt jag och denise och mine och tog inträde. Orkar inte berätta allt, det var ganska trevligt. Sen så drog mine och denise hem.
Jag var så jäkla trött så jag sov på en bänk på scenen och på marcus axel och på bordet, pinsamt.
Och nu har jag svin ont i ryggen och nacken, KUL.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback