spenderade halva dagen åt det här :

Idag väckte mamma mej klockan nio , gick upp käkade frukost o tittade på tv.
sen borstade jag tänderna och fixade mej lite smått, vid kvart över tio åkte vi först och köpte färg till mitt rum sen blev det kvamtum där det blev bröd o sånt och eftersom det ligger en affär i kvantum blev det en sväng in där också där köpte jag blå converse (kostade bara 500). Sen så blev det netto & där efter maxi. och sen blev det äntligen ridskolans tur. det så ungefär lika dant ut sedan jag red där (typ 4 år sedan). Så nu väntar jag bara på ett samtal som sen börjar jag rida igen. måste köpta ridbyxor o lite sånt. LÄNGTAR!. På vägen hem körde vi inom farmor o farfar där vi fikade på kakor o kaffe / läsk. Fick damp på farmor o farfars katt..
Tack snälla mamma för att du betalade mina converse (a).

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback