bara för jag vill ha en mörkblå halsduk..

är så fucking jävla super duper taggad tills imorgon efter skolan, är fan mer taggad inför detta än vad jag var inför björket faktiskt.. vissa vet varför jag är det , det är faktiskt inget speciellt för er men för mej är de det. tänkerfaktiskt vara elak o inte berätta varför jag är så jävla taggat, MOHHHAHAHAHHA.

jag snacka med linnea i tele innan så här var det tyyp.

jag : HEJ
nea :HEJ
jag : vad gör du ?
nea : ska snart plugga
jag : har du inte gjort det än?
nea : jo , men ska plugga lite till. vad gör du då
jag : övar på att bli mormor..
nea : va?
jag : ja , jag siter här ensam i soffan och stickar en halsduk..
nea : *asgarvar*
jag : nea , man måsta öva..

BARA FÖR JAG VILL HA EN MÖRKBLÅ HALSDUK SÅ DET SÅ DIN BAJS NEA , TUR FÖR DEJ ATT JAG ÄLSKAR DEJ ANNARS HADE JAG KLIPPT DIN TUNG!

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback