TRETTIONDE NOVEMBER TVÅTUSENELVA - HAHA JAG TÄNKER INTE VARA MED!

Snackade med nikola i tele innan, fu! du mobbade mig.. HAHA ♥

Sen har mamma fått för sig att jag ska vara med på idrotten imorgon, det kan hon ta och glömma direkt säger jag bara!
mamma: vad gjorde ni på idrotten idag?
jag: jag var inte med.
mamma: du ska vara med imorgon
jag: nej?
mamma: vicki sluta vara sånt mensbarn
jag: jag tänker inte vara med, that's it.
mamma: du ska var med
jag: nej
mamma: det är ingen ursäkt?
jag: jo
mamma: nej
jag: jo?
mamma: du ska vara med!
jag: nej *går in på mitt rum*

jag tänker inte vara med! Visst jag kanske är ett mensbarn just nu? konstigt?, HAH!..
kanske för att jag har det?.
mamma, JAG TÄNKER INTE VARA MED, NANANANANA!


kommentarer
Postat av: Molly

Din header är otroligt fin!

2011-12-01 @ 15:37:17
URL: http://mollysvedin.devote.se
Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: tack så mycket!:D



allt bra?:)

2011-12-01 @ 16:35:17
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback