TJUGOSJUNDE NOVEMBER TVÅTUSENELVA - VICKI HISSAR

Hej, asså jag får damp..
Jag la min iphone laddar på sängen o nu när jag ska ha den har den lixom puffat bort. Hade lixom tänkt ladda upp filmen från marknaden.
fuck life.

Sitter just nu och dör lite smått och är svin trött + det är storm ute. Vilken perfekt söndag! not.
Nej nu ska vi vara positiva!
Vi gör en hiss ,fast ingen diss :)

HISS

-Snart jul
-Många som har anmält sig t månadensblogg :)
-Jag ska snart göra om mittt rum (måla om, nya möbler)
-Min vinter jacka kommer nu i veckan , tagga!

glöm inte anmäla dig t månadensblogg, här


kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för vinter jacka ? :))

2011-11-28 @ 19:24:10
Postat av: Anonym

vad är det för vinter jacka ? :))

2011-11-28 @ 19:24:16

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback