TJUGOFJÄRDE NOVEMBER TVÅTUSENELVA

HALOJ BABES,
Skola dagen var riktigt, konstig?
Vi bowlade, vilket jag ångrar för att jag har sjukt ont i armbågen.. Fast det var rätt kul ändå :')
Sen var vi inne i norra skåne och jag somnade när en gubbe stog och snackade.. vilken respekt jag har.. HAHAH!
Sen stack vi till baks till skolan (n).

Mamma har nästan precis beställt hem en ny vinter jacka till mig, en svart.  Vi skulle beställt hem en mörkblå också fast den var slut..
Ska iaf plugga engelska glosor och NO nu.. döda mig..

GÖM INTE ANMÄLA ER TILL MÅNADENSBLOGG , HÄR

kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-24 @ 17:07:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

En månad kvar tills julafton :D

Hur många julklappar har du fixat ännu?

/ http://smnmode.blogg.se


kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback