TJUGOFEMTE NOVEMBER TVÅTUSENELVA

Bakningen i imorsen gick väl si sådär antar jag. Vår cupcakes blev väldigt hm, färgglada. Tror dock inte att de är så goda. What ever?.'
Vi bakade ända tills klockan 10.15 vilket betydde att vi inte fick någon rast.
Så vi hade engelska direkt efter bakningen, vi håller på att skriva historier. Sen efter engelska kom mamma och hämtade mig vilket var bra för då slapp jag SO lektionen. Fast antar att den var ganska chill..
Det tog 1-2 minuter för en tandläkare att fixa till gummigrejen + klippa av två saker. Satan snabb :'o
Sen så köpte jag hamburgare på vägen hem, kan beskriva den med ett ord. ÄCKLIG.
Sen när jag kom tillbaks så lastade jag,mamma, denise & mine in alla kakor som vi bakade i bilen. Och nu så har jag alla kakor här hemma eftersom vi ska sälja det på skånes djur park imorgon 11.00 - 18:00 tror jag.
Vi tjänar penga till klassresa i 9:an men ska fika nu, puss.

kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra idag :-)?

2011-11-25 @ 20:13:02
URL: http://nattstad.se/linnhahne

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback