TJUGOÅTTONDE NOVEMBER TVÅTUSENELVA

Mådde skit imorse men stack t skolan ändå. IUP:n gick helt ok, sen när vi hade tyska så när jag skulle översätta en mening så kunde ja inte så fick dagens tyska lärare (inte den vanliga) damp på mig så jag blev pissed of o gick ut o stannade i korridoren hela tyska lektionen. Blev fett förbannad o det blir ju inte bättre om man har värsta mensvärken heller?!..
sen hade vi rast o då mådde jag litt bättre. Men sen när matten började började jag må illa o blev helt snurrig så jag gick hem.
Nu sitter jag i soffan med en mumsig latte o två filtar runt mig och så klart mjukisbyxor på mig! Men ska gå o hämta en ny Alvedon o nån frukt nu.
-ciao


kommentarer
Postat av: mathilda

KRYA! (L)

2011-11-28 @ 19:12:28

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback