FÖRSTA NOVEMBER TVÅTUSENELVA -

Söndag - Idag. jävligt härliga dagar faktiskt!
söndag: min bajs linnea (nea) nilsson kom + sub ♥ kollade på insidious + hop.
Insidious sög verkligen , blev så fucking besviken.. hop , var en fucking barn film som jag inte vet varför vi hyrde..

måndag: nea stannade , sub drog hem. sub igen. Efter som hop hackade som fan så fick vi välja en ny film igår, sebbe tog ''hur många lingon finns det i världen'' eftersom han visste att jag ville se den ♥.
Den filmen gillades starkt!

Idag: vi sov, nea drog sen efter nån timme drog sub.

~

Ska käka frukost nu, känner hur det kurrar i magen..
Sen ska jag sminka mig, blir nog baraa att chilla. Men kklockan 6 drar jag till träningen, love ♥.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback