YOU CAN'T LIVE A POSITIVE LIFE WITH A NEGATIVE MIND.

Hola,har varit hemma i en vecka nu. Tänkte att ni ville veta det, inte? Synd, mohaha. Jag är lite sne på livet faktiskt och jag låter som en anka när jag pratar, mobbat. Vet inte om jag ska gå och duscha eller om jag ska plugga lite NO, skulle nästan behöva plugga på NOn för jag är så kass. Shit vad negativt detta inlägget blev.. Sorry mannets. Ska berätta en til negativ sak bara för det. Min spotify premium är slut, vi som har haft det så bra ihop.. Men ska köpa ny. DE VILLE NI VETA VA? inte?.. Nu bidde jag ledsen.
 
Ännu mer onödig fakta för era hjärnor: Människo hjärnan gör så att du ser dig 5 gånger vackrare än vad du egentligen är.

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback