maskinen - bestman


-Min dag

Drog till skolan hade IUP sen tyska prov, vilket som gick åt helvete. Sen efter tyskan kom mamma och hämtade mig för vi skulle till kristianstads sjukhus, hade fått remiss tid. De vet fortfarande inte vad det är. De ska göra en odling o se om de hittar något sen ska de kolla ryttmen på mitt hjärta o lite sånt nästa gång, de ska också se varför jag har svårt för att andas.
Sen var vi klara där typ 2, så var svin hungrig så vi gick och käka på sjukhusets ''café''.. INTE GOTT. Vi käkade till typ halv 3, så vi gick på jakt efter avslutnings klänning till mig. HITTADE EN! WIHO + SKOR! ♥
När jag kom hem gick jag o la mig vid poolen och solade, sen så åt vi precis grillat och ska snart åka till farmor & farfar en sväng!


kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback