hålan hässleholm.

Vaknade klockan sex utan klocka, riktigt förvånande eftersom jag gick och la mig ganska sent.. Clara kom vid tio och vi gick ner till tåget och åkte till hålan hässleholm. Hade en über bra dag med clara! Provade ''fina'' hattar och lekte mexican inne på h&m, fikade inne på lövet, åt god mat inne på graffiti, damp i omklädningsrummen. Så underbart knas! Vi åkte hem till mig och försökte komma på någopt att göra, gick inte så bra men sen stack vi och hyrde film och köpte japp o läsk, CHILLEDILL. Filmen var ganska bra, fett konstig.. Torstens var låtsas pappa till han där gulliga och han gulligas mamma var hon där som jobbade i lägenhets saken och handär gråhårigas bror var han där gulligas pappa fast han gulligas pappa var död? right?..
Köpte fett awesome kläder(köpte ett sommarjojo också), som ni ser på bilderna nedanför!

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback