haft en bra midsommar?

Hoppas ni hade en bra midsommar igår, själv hade jag det helt okej. Lugnt och skönt med några släktingar och en kompis till mamma. Vi åt gott, fikade, gjorde midsommarkransar och hade det trevligt. Åt massa jordgubbar, så underbart gott!

Vaknade ganska sent idag hade lite huvudvärk men det gick över senare. Idag kom mormor och min låtsas morfar på besök, sa dock bara hej och pratade lite sen gick jag in på mitt rum igen för jag hade ont i huvudet..
Åt även precis grillat, nomnomnom. Det är seriöst något jag hade kunnat leva på! Det och jordgubbar, det är gott! Kanske inte tillsammans men var för sig!
 
 
Funderar på att skriva ett inlägg om min pappa och vad han dog av.. Många som frågar just nu..

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback