torsdag - fredag - lördag

Denise kom hem till mig i torsdags kväll, vi tältade på min trädgård. Vi hade det super mysigt och grillade marshmallows och var allmänt tuffiga. Sen på natten vid 4 eller något fick hon för sig att vi skulle ut och cykla i byn, hon fick skjussa runder på mig för jag ville egentligen inte.. Sen när vi kom hem var det röv kallt i tältet, är fan förvånad att vi inte är dö förkylda. På fredagen väckte nis mig klocka åtta.. Fett elakt, vi åt ägg och bacon. Sen ville jag har munkar så vi cyklade ner till byn, men det slutade med att vi köpte juice.. haha vafan?..
 Sen när bakade vi bullar, jävligt goda blev dom! Senare på kvällen så grillade vi och sen efter vi hade käkat så drog vi ner till byn och kollade på poliserna som var vid lejonskolan.. Någon hade huggit nån i huvudet med en yxa.. Sen på/natten spelade vi kort.. Och sen däckade vi i tältet. Imorse var vi fett trötta och skulle ta ner tältet och bära in alla sakerna FYFAN VAD ÄCKLIGT JOBBIGT DET VAR.


kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback