måndag, tisdag, onsdag och idag

Frøya sov hemma hos mig i måndags till tisdags, i tisdags morse kom jag upp väldigt tidigt tack vare den norska pluttisen som sprang runder i hallen.. Klockan var bara halv åtta.. Vid nio skulle vi gå ut en runda och plocka bringebær (hallon), det blev en runda på ungefär två timmar haha. Och hallon fanns det, en hel del faktiskt. Sen så gick vi hem och åt lunch och sen gick vi ut igen. Vid fem-tiden, åkte vi på kalas hos farmor och farfar. Vi firade farmor och tommy för de fyller år på samma dag haha. God mat och trevliga människor. Vi kom väl ifrån farmor och farfar vid kvart i åtta (typ?), vi åkte till vinslöv och hämtade några grejor sen hämtade vi denise och sen hem till oss. Jag och denise gick ut en sväng sen gick vi och la oss.
Igår fick jag och denise gå upp vid halv 7 för att fixa oss sen sätta oss i bilen för att åka till ullared, en helt okej dag! Mycket skratt och sång i bilen haha. Fick även med mig massor av saker hem (lägger antagligen upp bild senare?). Sen när vi kom hem körde vi denise hem och sen blev det en lugnt resten av kvällen. 
Idag så gick jag upp vid nio, duschade och fixade mig en kom linnea. Vi tog det bara lugnt, käkade glass och lite sånt. Men nu känner jag mig riktigt sleten så jag ska faktiskt ta och lägga mig och sova, ska upp tidigt imorgon, igen..

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback