björket sög.

hej bloggen,

igår: stack t farmor&farfar vid ett åt där(förrätt: sallad med kyckling, varmrätt: all möjlig julmat, efterrätt: pannacotta bär o frukt),och firade tidig jul eftersom sen åker mina kusiner iväg t Norge och farmor o farfar utomlands. Fick en väska av faster, armband o 500kr av farmor&farfar, oxblodsröd halsduk av kusin. Sen vid 4 stack jag hem t nea, sen stack vi t molly, sen kom alla brudar dit, vi fixade oss t björket. Sen åkte vi dit. I början var björket hur kul som helst sen var det sjukt tråkigt. När jag kom hem vid halv två så käkade jag hamburkare ;d sen borstade tänder o sånt sen gick jag o la mig.

Men nu känner jag att texten blev ganska lång så nu tänker jag inte skriva mer,,


kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback