Tuesday

Som alla vet är det alla ♥ dag idag, fast det kändes som en helt vanlig dag typ. Eller vad säger ni?.
Kan ju vara schnel hest och berätta om min 'härliga' dag.. Började med att jag gick upp vid halv sju och gjorde vid mig och platttade håret och sånt. Sen vid åtte tiden så började jag och annie gå mot lejonskolan eftersom vi skulla ha slöjd. På syslöjde så gör jag ett glasunderlägg. Fett mobbat, jo tack jag vet. Och eftersom jag är så underbart bra på att sy så har det blivit en bula i mitten. Så undrar hur det kommer funka som ett glasunderlägg!, dör. Sen efter slöjden så stack jag och wilma ner till byn, gottegrisar! Köpte en bulle, tuggummi och en liten påse tuttifrutti så underbart gott! Och alla tycker nog det är bra att jag har köpt tuggummi för jag brukar alltid gå och fråga om någon har..
Sen så hade vi engelska lektion, helt okej faktiskt! Efter det så var det lunch (fisk-tisdag) med det var faktiskt bakad potatis och nån röra, riktigt äckligt! Fast sen fick vi semlor med vanligkrän och grädde i (wtf?). Fick i mig en halv semla iallafall. Efter lunchen så hade vi musik, dock inte så länge som vi skulle, med snacka om att det var kaoz.
Vi hade NO i en timme istället för 30 minuter, inte okej! Fast nästa vecka får vi längre musik ♥. LOVE!
Sista lektionen idag var tyska, gick väl helt okej. Vi håller på med 'Hänsel und Gretel' Hans och Greta. Vi håller lixom på med teater.. Inte kul, hatar att spela teater.
Sen när jag kom hem så blev det plugg, plugg och åter plugg. NO sida 22-43 + 3 andra sidor, tränade in tyska repliker till teatern. Så mycket plugg blev det ja.

Men nu ska denna bruden ta på sig mjukis byxor och sätta sig i soffan och slappna av, tycker jag är värd det. Sen så ska jag dricka nån medicein inför egypten och ta mina tabletter, sen borsta tänderna och gå och lägga mig.
Så säger godnatt nu, godnatt!

kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-14 @ 22:53:58

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback