chillin

Halloj alla snyggingar! Dagen har varit mycket mycket lugn, har inte gått utanför ytterdörren.. Känner mig ganska lat. Får ta igen det, typ springa några kilometer o sit up's och annat shit. Mamma ska beställa zumba och nått annat tränings shit om nån dag, ska försöka få henna till att köpa ett löpband till mig (a). Har börjat gilla att träna, om man bortsätter ridning. Inte kul att rida som nån annan säger att man ska göra. Ska kanske börja på show dance med denise, hej framtida smala kropp!

Just nu sitter jag och dunkar musik,messar och skriver med clara. Fan vad jag älskar den där bruden, hon är guldvärd! På tal om clara så ska vi ha myskväll på tisdag t onsdag. LÄNGTAR! Massvis med kärlek till dig clara!

kommentarer
Postat av: Clara

2012-02-19 @ 00:00:19
Postat av: Anonym

jag älskar dig otroligt Vicki ! med dig mår jag alltid bra :)du är guldvärd ! puss :*

2012-02-19 @ 00:01:32
Postat av: Janicke kommenterer altid tilbake<3

fin blogg

kommenter tilbake :)

2012-02-19 @ 17:47:43
URL: http://janickelysen.blogg.no

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback