skype

sitter och webbar med anton hihi, så underbart övertrött är jag. Är så övertrött så jag inte är trött, haha?.. leskigt. Sitter också och äter massa godis, hejdå beach body! nu när vi börjar skolan igen för jag börja träna hårdare och oftare! Behövs verkligen nu efter all påskmat osv..
Nu på sistonde har jag inte orkat skriva massa vardags inlägg, tycker det är ganska ointressant.. Eller ibland kan det vara  kul och man har ork & lust då alltså.
Nu på lovet har jag träffat folk, chillat och grillat haha. Skönt med lov, nu taggar jag sommarlovet!


kommentarer
Postat av: agnes

Gud vad fin du är!

2012-04-12 @ 16:04:08
URL: http://agneshortlund.blogg.se/

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback