jag är så otroligt lat

Sitter och chillar i soffan och kollar på 'the Simpsons movie', dock har jag sätt den 4-6 gånger. Men älskar verkligen när grisen kommer in i filmen! -Spider pig!

Jag och Denise slutade 20 minuter tidigare för att ta tåget till hässleholm. Stack först till H&M och köpte lite grejs sen så drog vi till Headwig för att jag var inte nöjd med mitt hår som jag färgade osv där för ungefär 2 veckor sen. Så de fixade, är nöjdare nu. Ska färga det blont om 2-3 veckor, ÄNTLIGEN.
Efter det så drog vi till ogge och chillade där, sen så tvingade vi ogge att gå och köpa kebab till oss. Snäll ninja bro jag har!
Vi käkade snackade och dampade, som vanligt då alltså.. Spelade också nått random spel ogge hade, man var typ en gubbe med en kanin dräckt så skulle man döda folk..
Sen kom Denises pappa och hämtade oss.

Dagen var rolig, riktig härlig faktiskt! Resten av kvällen ska jag spendera med massa plugg och te. ♥
har inte kommit så mycket bilder på bloggen, det är för att jag bloggar på min mammas dator för att jag är så otroligt lat för att starta min egen..

kommentarer

kommentera mitt inlägg här:

Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

msn/E-postadress: (publiceras inte)

din bloggadress:

kommentar:

Trackback